انتخاب موزیک عروسی
تشریفات عروسی , تشریفات مجالس
تشریفات عروسی , تشریفات لوکس , برگزاری مراسم عروسی , تشریفات لاکچری , تشریفات مجالس , برگزاری مجالس , برگزاری جشن تولد
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
شماره مجازی PingMe
گیت آرتابان
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تشریفات عروسی , تشریفات مجالس و آدرس wedding-planner.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





نويسندگان
شب آرا نور

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 

نحوه انتخاب موزیک عروسی , موسیقی عروسی در تشریفات

نحوه انتخاب موزیک عروسی , موسیقی عروسی در تشریفات عروسی : نقش موسیقی در مراسم های مختلف بسیار پر رنگ است . یکی از مهم ترین پارامترهایی که در خدمات عروسی و تشریفات مطرح است انتخاب موسیقی می باشد که عروس و داماد باید به آن دقت داشته باشند.

عروس و داماد می توانند برای برگزاری مراسم عروسیشان از بهترین گروه های موسیقی و خوانندگان استفاده کنند ولی بهتر است انها موزیک عروسی خود را انتخاب کنند. معمولا عروس و داماد با بودجه ی که دارند اقدام به انتخاب خوانندگان و نوازندگان می نمایندو اما بهتر است برای اینکه مراسم عروسیمان و گروه موسیقی کامل تر شود از صدابرداران و نورپردازان هم استفاده گردد.

موزیک عروسی

موزیک عروسی

نحوه انتخاب موزیک عروسی , موسیقی عروسی

به همین دلیل ما در شب آرا نور به شما توصیه می کنیم که دی جی مناسب و گروه موزیک مناسبی را برای خود انتخاب نمایید تا بتوانید خاطره های خود را به بهترین شکل برای خود ثبت نمایید.

انتخاب موزیک عروسی در زمان ورود به سالن یا باغ:

بهتر است در زمان ورود عروس و داماد به باغ یا تالار خودشان از پیش تر آهنگی را انتخاب کرده باشند که اگر می خواهید به صورت رسمی وارد شوید بهتر است که موزیکی را انتخاب کنید که بی کلام وشاد باشد. اما اگر می خواهید پر انرژی وارد سالن شوید سعی کنید اهنگی شاد را انتخاب کنید یا با خواننده هماهنگ نمایید.

موزیک اولین هنرنمایی عروس و داماد:

بهتر است عروس و داماد برای اولین موزیک خود از یک آهنگ عاشقانه استفاده کنند که نشان دهنده رسیدن به همدیگر یا عروسی باشد البته توصیه می شود پیش تر آن را با یکدیگر تمرین کرده باشند.

موزیک بدنه مراسم و پاییکوبی میهمانان:

در مرحله های بعدی عموما مهمانان به پیشت وارد می شوند و عروس و داماد را همراهی می نماید. بهتر است برای اینکار لیستی از بهتری آهنگ ها و شادترین ها برای پایکوبی عمومی در نظر گرفته شود. سعی کنید از موزیک های قدیمی و جدید به صورت ترکیبی برای این قسمت استفاده نمایید.

استفاده از موزیک دیگر فرهنگ ها و قومیت ها :

البته می توانید یک ایده جذاب هم در قسمت موزیک بکارببرید و از موزیک های اقوام متفاوت و ملل در طول مراسم استفاده نمایید .

موسیقی عروسی

موسیقی عروسی

این کار از دو بخش قابل اهمیت می باشد اینکه سلیقه مهمانان با یکدیگر تفاوت دارد و همچنین در مراسم شما قومیت های مختلفی ممکن است حضور داشته باشند پس بهتر است تنوع موزیک های شاد را فراموش نکنید.

بهترین گزینه هابرای شما استفاده از آهنگ های معروف لری، آذری ، جنوبی ، کردی، شمالی ، عربی ، هندی می باشد.

استفاده از موزیک محلی خاص :

گاهی ممکن است دو خانواده با قومیت های متفاوتی با یکدیگر پیوند خورده باشد.برای اینکه بتواند حرکتی در جهت تحکیم نمادین این پیوند انجام داد که می توانید از موزیک های محلی اصلیت این دو خانواده بهره بگیرید. البته فراموش نکنید موسیقی های محلی در عروسی سبب ایجاد شوق و شرور خاصی می شوند.

برای این قسمت لیستی تهیه کنید که در آن معروف ترین و محبوب ترین موزیک های محلی نزد خانواده تان ذکر شده باشد.

موزیک رومانتیک دونفره مخصوص عروس و داماد:

برای این قسمت می توانید از موسیقی عروسی شاد و همچنین موزیک های احساسی و ملایم استفاده کنید ؛ توصیه ما این است که این قسمت ترکیبی از این موارد باشد. در موزیک های شاد مهمانان نیز می توانند شما را همراهمی کنند ولی اهنگ های ملایم و احساسی مخصوص عروس و داماد عزیز است.

 

اجاره باغ برای عروسی
برگزاری جشن تولد
برگزاری مراسم
برگزاری مراسم عروسی
تشریفات لاکچری
تشریفات لوکس
تشریفات عروسی
تشریفات مجالس
خدمات مجالس

اجاره باغ برای عروسی
برگزاری جشن تولد
برگزاری مراسم عروسی
برگزاری مراسم
تشریفات لاکچری
تشریفات لوکس
تشریفات عروسی
تشریفات مجالس
خدمات مجالس

پخش موزیک ملایم در زمان صرف شام:

گاهی در زمان شام به صورت کلی موزیک را قطع می کنند ولی ما اصلا به شما این کار را توصیه نمی کنیم بلکه می توانیداز موزیک های اروپایی و کلاسیک استفاده نمایید . نکته ی مهم در این باره این است که این صدا و ولوم این موزیک ها در زمان صرف شام به واسطه دی جی و صدابردار کنترل شود و اگر از دستگاه پخش برای موزیک استفاده می کنید به مسئول بگویید که صدا را آرامتر پخش کند.

نکته آخر نحوه انتخاب موزیک عروسی

1)در تشریفات لوکس و لاکچری پیش از اینکه شما لیست موزیک خود را انتخاب کنید حتما به سایت های موزیک سری بزنید و سعی کنید از اهنگ های استفاده کنید که برای عروسی گلچین شده اند .

2)گاهی در برخی از مراسم در باغ عروسی ، غرفه های سنتی در نظر گرفته می شوند که می توانید برای سلیقه های سنتی از اجرای موسیقی سنتی به صورت همزمان استفاده کنید.

3)گاهی برخی از خانم ها در برگزاری مراسم عروسی خود از نوازنده خانم برای دف و دیگر ابزارهای موسیقی استفاده می کنند.

4)در پایان برای همراهی عروس و داماد تا منزلشان می توانید از نوازندگان سازهای محلی که با فرهنگ خانواده متناسب است استفاده نمایید.

برچسب ها: , , , , , , , ,



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: